Veda Sylver: Törékeny boldogság

Veda Sylver első regényét olvastam...

Fülszöveg:

"Rebecca Dewitt maga mögött hagyva múltjának sötét foltjait, New Yorkba költözik barátnőivel, hogy új életet kezdjen. Ez azonban nem könnyű. Ami egyszer megtörtént, azon már nem lehet változtatni és ezek a dolgok az életünk részévé válnak. Sebek maradnak, melyek könnyen felszakadhatnak. Matthew Daniells sikeres, gazdag, kiegyensúlyozott férfi, akinek élete fenekestül felfordul, mikor véletlenek sorának köszönhetően találkozik a szeleburdi, fiatal lánnyal, aki azonnal rabul ejti a szívét. De vajon képesek lesznek megbirkózni a korkülönbség okozta konfliktusokkal, lebontani a lány emelte falakat, és túlélni, ha lehull a lepel a titkokról?
„Egy izgalmakkal teli romantikus történet. Szenvedéllyel, fordulatokkal. Imádtam. Egy könyv, ami megmutatja az élet bizonytalanságát és egyben a reményt az újrakezdéshez.” ~Bree S.
“Szívmelengető, kedves történet, aminek a szereplői pillanatok alatt belopták magukat a szívembe. Minden percet élveztem velük. Biztos, hogy még újraolvasom.” ~Nora T."

Kapcsolatom a könyvvel:



Már jó ideje ott csücsült a polcomon ez a könyv, amit az írónő dedikált is nekem! 😍
Veda Sylver régóta várta már az értékelésem, és véleményem első könyvével kapcsolatosan, és ezúton is köszönöm a türelmét!
Amikor elkezdtem olvasni a könyvet, nem gondoltam, hogy hirtelen annyi minden összesűrűsödik, amiért háttérbe kell szorítanom ennek a könyvnek az olvasását, de így történt. Nagy szerencsémre viszont az elmúlt hétvégén közbe jött egy bizonyos könyvfesztivál, ahova ezt a szépséget is magammal vittem és végül az oda-vissza, összesen 8 órás út alatt végre sikerült kiolvasnom.
Gyorsan haladtam a történettel, mert az olvastatja magát. Sikerült teljesen belemélyednem (még azt sem vettem észre, mikor a kalauz mellém állt a jegyemet kérve 😊). 
Adott egy fiatal lány, aki előtt még ott az élet, de a múltja beárnyékolja a jelenét és ez hatással van az emberi/szerelmi kapcsolataira is. De aztán számára is eljön a nagy szerelem, egy nála idősebb férfi személyében. Kapcsolatukban nemcsak a korkülönbség okoz problémát, hanem a lány örökös titkolózása a múltjával kapcsolatosan.
Ahogy haladtam előre a történettel, egyre kíváncsibb lettem, hogy mi lehet az a bizonyos nagy titok, amit még azzal az emberrel sem oszt meg, aki a legfontosabb számára. Azonban a választ csak az utolsó néhány oldalon kaptam meg.

Magával ragadó történet, melyben az írónő képes volt az elejétől a végéig fenntartani az érdeklődésemet, a kíváncsiságomat. Mindemellett tanulságos is volt számomra. A titkolózás, nem megoldás és többet árthatunk vele, mint azt gondolnánk. Imádtam ezt a könyvet. Kellemes kikapcsolódást nyújtott számomra és szörnyen mérges lettem, amikor valaki megzavart, mert olyan szinten el lehet merülni a sorok közt, hogy a külvilág megszűnik létezni!
Köszönöm neked az élményt drága Veda Sylver!

Néhány kedvenc idézetem a könyvből:


"– Akkor felejtsd el Tinát! 
– Mi a bajod? 
– Az unokahúgom, és mellesleg, ha elfelejtetted volna, a főnököd lánya. Hadd ne emlékeztesselek, milyenek a lányos apák!"

"– Martina Daniells, neked elgurult a gyógyszered? – néztem végig a fekete, tupírozott, félhosszú hajú, fekete rúzsos, mellé zöld szemhéjú bohócon. 
– Ha nem emlékeznél rá, elmúltam tizennyolc, és évek óta festem magamat. 
– Ahogy most kinézel, simán beutaltathatnálak a zárt osztályra."

"Azonban bármennyire megdöbbentett a tény, be kellett vallanom magamnak, hogy akkor, ott a jégpályán első pillantásra szerelembe estem."


Néhány szó a szereplőkről:

Matt: Korban közel áll hozzám, talán ezért is kedveltem őt a legjobban (no és persze azért is, mert pasi, ráadásul egy helyes, dögös pasi, aki nem hanyagolja el a külsejét és ráadásul okos is) 😊

Becca: Kedveltem őt is, néha sajnáltam és volt olyan pillanat is, amikor szívesen felpofoztam volna, hogy térjen végre észhez!

Martina: Szeleburdi fiatal lány, aki soha nem akar rosszat, eszében sincs ártani másoknak, de valamiért ez nem mindig sikerül neki...

Donna: A volt barátnő , akit először nagyon nem csíptem, mert azt a nőtípust testesíti meg, akik nem az én világom. Legalábbis először ezt gondoltam...

Sly: Matt legjobb barátja, akivel nemcsak munkatársak, hanem gyerekkori barátok is.

Kate: Becca legjobb barátnője és lakótársa, akivel nem mindig felhőtlen a viszonyuk...

Szívből ajánlom mindenkinek a könyvet, különösen azoknak, akik kellemes kikapcsolódásra vágynak! Ez egy olyan könyv, melyet az elolvasása után elégedetten mosolyogva tehetünk vissza a könyvespolcunkra. Számomra újraolvasós!

Kiadó: Gyémántfelhő
Megjelenés éve: 2017
328 oldal, puhatáblás








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Féktelen szerelem, részlet Kedves Olvasóm! Az elmúlt időszak meglehetősen zűrös és sűrű volt számomra, ezért nem történt blogfriss...