25. Nemzetközi könyvfesztivál

Közeledik az egyik legnagyobb könyves esemény...

Életemben először fogok részt venni ilyen nagy volumenű rendezvényen és rögtön nem csupán látogatóként, hanem szerzőként. A mélyvízbe dobás esete forog fenn, de ezúttal én saját magam dobtam bele! Most, hogy már csak két nap van vissza a nagy találkozásig, olyan izgatottság lett úrrá rajtam, mintha csak egy első randira készülnék. Tulajdonképpen az is lesz. Hiszen sok szerzőtársammal és olvasómmal most fogok életemben először találkozni. Ezzel az eseménnyel egy álmom válik valóra. 

Néhány évvel ezelőtt, amikor először ültem le a monitor elé, hogy begépeljem az első, rámtörő gondolatokat, még meg sem fordult a fejemben, hogy valaha, abból a kis irományból egyszer majd könyv lesz. Azóta már nem is egy, hanem idén márciustól, két csodaszép könyvecském jelent meg. Az írás az életem részévé vált.
Éveken át irigykedve néztem a körülöttem élőket, ahogy mind-mind megtalálták a saját útjukat. Ahogy rájöttek, mi az, amit szeretnek csinálni, amire hivatottak. Én nem tudtam. Gőzöm nem volt, hogy mihez kezdjek az életemmel. Adott egy családanya, három csodás gyerkőccel és egy szerető férjjel, de mégsem érzi magát teljesnek. Az én életem az írásban teljesedett ki. Most már egy egésznek érzem magam, és nagyon remélem, hogy még nagyon nagyon sokáig űzhetem ezt a tevékenységet!


Első regényem a Fekete Bárány címet kapta. 
Nem fogok róla ódákat zengeni, mert tudom, hogy megvannak a maga hibái. Mikor a kiadás mellett döntöttem, még nagyon féltem a fogadtatástól, de így utólag azt látom, hogy nem csak én szeretem annyira a történetet, és a karaktereimet. Imádtam írni ezt a könyvet! És talán ez meglátszik a végeredményen is. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, ami nagyon boldoggá tesz, és arra sarkall, hogy folytassam. A moly.hu oldalon található értékeléseket és a fülszöveget itt olvashatod.

A könyv nyomtatott verzióban ezen a linken rendelhető:

Valamint tőlem rendelve, dedikáltan is beszerezhető az alábbi e-mail címen:
konyvrendeles.mimi@gmail.com

A Fekete Bárány 2017 szeptemberétől már e-bookban is elérhető, ezeken a linkeken:

A könyvfesztiválon pedig akciósan juthatsz hozzá:


A bosszú ára című regényem másodikként látott napvilágot, pedig igazából ez volt az első, amit elkezdtem megírni. Akkor hagytam félbe, amikor megcsapott a bárányom ötletének szele. De talán így is volt jó. Ehhez a könyvhöz idő kellett, hogy kiforrja magát. Sokkal komolyabb témákat boncolgat a könyv. Nemi erőszak, családon belüli erőszak, fájdalom, függőség. Ugyanakkor egy romantikus történetről beszélünk, melyet némi erotikával és egy cseppnyi humorral is fűszereztem, hogy igazán érzelmekben gazdag élményben legyen része az olvasónak. A könyv alig néhány hete jelent meg. Az eddigi moly.hu véleményeket itt találod. 

Ez a könyvem magánkiadásban jelent meg, így egyelőre kizárólag tőlem szerezhető be nyomtatott verzióban, ezen az e-mail címen:

konyvrendeles.mimi@gmail.com

A könyvfesztiválon pedig ehhez is akciósan juthatsz hozzá:



Engem megtaláltok továbbra is a szerzői oldalamon:

A csoportjaimban:

Valamint a továbbiakban is, ezen a blogon!
Találkozhattok tőlem majd saját élményekkel, az új könyvemből hozok majd időnként részleteket, és az általam olvasott könyvekről is megmutatom a véleményem!
Tartsatok velem!

És ne feledjétek:

25. Nemzetközi könyvfesztivál, 2018. április 19-től április 22-ig.
Rengeteg szerző, milliónyi könyv! 
A könyveimet mind a négy napon megvásárolhatjátok az IK standjánál (Fekete Bárányt csak korlátozott számban)!
Mimi Taylor dedikál: 2018. április 20. 13 órától 14 óráig!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Féktelen szerelem, részlet Kedves Olvasóm! Az elmúlt időszak meglehetősen zűrös és sűrű volt számomra, ezért nem történt blogfriss...