Új könyv születik... :) (részlet az első fejezetből, nyers verzió)


Mia

"Felemeltem a karom és idegesen pillantottam az órámra. Már vagy tíz perce, hogy telefonáltam azért a rohadt taxiért, de az még mindig nem akart dudálni a ház előtt, hogy „helló, megjöttem!” Persze nekem is pont ma kellett elaludnom. Ujjaimmal a fotel karfáján doboltam, míg lábaimmal egyfolytában trappoltam és kábé félpercenként megnéztem, hogy mennyi idő telt el. Életem egyik legfontosabb napja és én elkésem! Persze a kocsimnak is épp tegnap kellett beadnia az unalmast. Miért is ne? Az elmúlt tíz évben soha semmi baja nem volt, erre tegnap minden különösebb ok nélkül elfüstölt a motorja. Elvittem abba a szerelőműhelybe, amelyiket a barátnőm, Lisa ajánlotta. Azt mondta, itt van a legtutibb szakember a földkerekségen. Na persze, azt elfelejtette hozzátenni, hogy a tuti kifejezést ő nem a szakértelemre értette.
Felugrottam a fotelből, járkálni kezdtem fel-alá a nappaliban, és közben félhangosan elmondtam magam minden hülye idiótának. „Hogy voltam képes ágybabújni valakivel úgy, hogy nem is ismerem? Én Mia Wilder, aki alig pár napja még arról fogadkoztam, hogy soha többé, egyetlen pasi sem fog hozzám nyúlni! Erre mit teszek? Bedőlök egy szexi gépolajos mosolynak!” Felsóhajtottam, ahogy bevillant az a kép tegnapról. Amikor a kis virágos, lenge, nyári ruhámban belibbentem a szerelőműhelybe és az az adonisz, a meztelen, kigyúrt, koszos és izzadtságban úszó felsőtestével kigurult a terepjáró alól, amelyiket éppen szerelte. Bennem akadt a szó, amikor megpillantottam. Ő meg nagy lazán felpattant a földről, megtörölte kezét, a nadrágjába bújtatott olajos rongyban és kezet nyújtott felém.
       Hello! Paul Langdon szolgálatára! – vigyorgott felém. Én meg csak álltam ott, földbegyökerezett lábbal és sem megszólalni, sem megmozdulni nem tudtam. Abban a pillanatban, hogy megláttam ezt a férfiistent, már tudtam, hogy Lisa erre célzott, amikor ideküldött engem.   
Leültem újra a fotelbe, amióta utoljára pillantottam a karórámra már eltelt vagy fél perc. Hátradőltem, behunytam a szemem, és próbáltam megnyugtatni magam. „Nem, nem fognak rögtön az első napomon kirúgni! Ezt nem hagyom!”
Hé, tündérke! Miről ábrándozol? – Felsikoltottam ijedtemben és felpattantam a fotelből. Kezem a mellkasomra szorítottam és zihálva kapkodtam levegő után. Rápillantottam a szobaajtóban álló, értsd szó szerint, álló férfiistenre, aki egyetlen szál merev pöcsben, kidolgozott izmait megfeszítve támaszkodott az ajtófélfának. Szemem elé kaptam a kezem és egy hirtelen mozdulattal hátat fordítottam neki. „Mégis mit képzel magáról ez a pasi? Hogy gondolja, hogy csak úgy meztelenkedhet itt nekem korán reggel? Amikor én éppen késésben vagyok! Ezt nem hiszem el! Hol van már az a kurva taxi?” Egész testemben remegni kezdtem, ahogy felrémlett az éjszaka. Ahogy csókolt és kényeztetett. Amikor minden porcikája engem akart. Éreztem, ahogy a vágyam nedvesség formájában mutatkozik meg a lábam között és azon rimánkodtam, nehogy kifolyjon vékony csipkebugyimból, mert azon kívül, a melegre való tekintettel, csak egy lenge nyári ruha volt rajtam.
Hallottam, ahogy Paul a hátam mögött közelíteni kezdett felém. Tekintetemmel kiutat kerestem, mert tudtam, ha ránézek, vagy csak hozzám ér, akkor végem. Elveszek. Már semmi sem fog számítani, csak hogy megadja, amire a testem annyira vágyik. Az elmúlt éjszaka fergeteges volt. Soha, egyetlen férfitől sem kaptam annyi kényeztetést, mint tőle. Soha nem volt még orgazmusom, de ő, ő képes volt kihozni belőlem a vadmacskát. Olyannyira, hogy háromszor élveztem el farkának és játékos nyelvének köszönhetően. Már az elmúlt éjszaka emlékétől teljesen benedvesedtem. Nagyokat sóhajtoztam, miközben újra és újra az órámra pillantottam. Paul mögém ért és hátulról átölelt. Hozzám dörgölte kemény férfiasságát. Már éppen azon voltam, hogy megfordulok, és a nyakába vetem magam. Nem érdekel az új munkahelyem! A gyerekek majd megtanulják maguktól, hogyan kell leírni a nevüket! Vettem egy mély levegőt és szembe fordultam Paullal. Abban a pillanatban, ahogy gyengéd ajka az enyémhez ért, dudált a taxi a ház előtt. Riadtan ugrottam hátra és visszaigazítottam a bugyimat és a szoknyámat, amelyeket időközben az én adoniszom sikeresen félretornászott rajtam, hogy jobban hozzám férjen.
Életemben nem voltam még olyan zavarban, mint akkor, mintha nem is otthon lettem volna."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Féktelen szerelem, részlet Kedves Olvasóm! Az elmúlt időszak meglehetősen zűrös és sűrű volt számomra, ezért nem történt blogfriss...