Féktelen szerelem, részlet...

Paul


Eszméletlen látványt nyújtott, ahogy ott állt az ajtóban. Vörös göndör fürtjeit egy ceruzával tűzte a feje tetejére, sötét keretes szemüvege pedig még jobban kihangsúlyozta kékeszöld szemét. Zavartságot láttam a tekintetében megcsillanni. Csókolnivaló ajkai enyhén szétnyíltak, de nem szólalt meg. Csupán egy hellóval köszöntöttem, hogy oldjam a feszültséget, és a zavartságát, majd felmutattam a kocsijának a kulcsait. Megköszörültem a torkom, mielőtt újra megszólaltam volna.
Visszahoztam a kocsidat, jobb lett, mint új korában! – közöltem vele az igazságot. Bár meggyűlt a bajunk azzal a csotrogánnyal, de sikerült rendbe szedni.
Zavartan nézett végig magán, de végül kitárta nekem az ajtót.
Gyere be.. – motyogta – megkínálhatlak egy kávéval? – kérdezte. Belenéztem a szemébe, aztán mindketten elnevettük magunkat. Biztosan ugyanarra gondoltunk. Legutóbb is így kezdődött az egész éjszakás szexmaratonunk. És, ahogy akkor nem, úgy most sem bírtam magammal. Úgy vonzott magához ez a nő, mint valami mágnes. Közelebb léptem hozzá és belemélyesztettem tekintetem az övébe. Feltűnt, hogy a mellkasa egyre szaporábban emelkedett és süllyedt. Ajkai enyhén elnyíltak és kidugta apró nyelvét, amivel megnyalta ajkait. Ezzel az önkéntelen mozdulatával viszont összetörte az addigi merev elhatározásomat, miszerint nem megyek bele többet semmilyen kalandba. De ezzel a nővel, eszméletlen volt. Közelebb hajoltam hozzá. Már szinte zihálva kapkodta a levegőt. Jobb kezemmel megragadtam a tarkójánál és közelebb húztam magamhoz. Követelőzve tapadtam rá édes ajkaira. Egyetlen pillanatra sem habozott. Ugyanúgy ki volt éhezve, mint én. Elhatároztam, hogy felejthetetlenné teszem az éjszakáját, ahogy a magamét is. Én leszek számára a legemlékezetesebb kalandja.
Követelőzve vettem birtokba a száját. Kezével közben kihúzta a nadrágomba tűrt trikómat, és már máris a nadrágszíjammal kezdett babrálni. Mikor nyelve az enyémhez ért, azt hittem, menten elélvezek. Muszáj volt lassítani. Elszakítottam ajkaimat az övétől és egy fél lépést hátra léptem. Kezemmel benyúltam bő pólója alá. Érezni akartam selymes bőrét. Amikor az oldalán simítottam végig, elhúzódott és elnevette magát.
Csikis vagyok – suttogta rekedt hangon. Közben tenyerem már a hátán barangolt. Kerestem a melltartójának a kapcsát. Akkor jöttem rá, hogy nincs is rajta melltartó. Bevadultam. Megfogtam a pólója alját, és ő szó nélkül felemelte mindkét karját. Egy pillanat alatt lekaptam róla a laza anyagot, amitől a ceruza is kiesett a hajából és gyönyörű, göndör fürtjei a vállára omlottak. Belecsókoltam a nyakába, majd ajkaim vándorútra indultak remegő testén. Élveztem, hogy ilyen vágyat vagyok képes kicsalni belőle. Kezeimet becsúsztattam rövidnadrágjába, majd a bugyija alá. Érezni akartam csupasz fenekét. Hozzádörgöltem a merevedésem, hogy érezze ő is, mennyire kívánom. Levette rólam az ingemet és a földre hajította, majd megfogta a trikóm alját és azt is átemelte a fejemen, és az ing mellé ejtette. Ajkaink falták a másikat, mintha attól függene a létezésünk. Hüvelykujjaimmal hegyes mellbimbót izgattam körkörös mozdulatokkal, közben nyelvem vad csatát vívott az övével. Mindkét kezével belém kapaszkodott, mintha attól tartana, hogy a lábai nem bírják el. Feneke alá nyúltam és felvettem az ölembe. Lábait a derekam köré tekerte, de ajkaink nem szakadtak el egymástól. Tettem pár lépést és leültem a kanapéra, ő pedig lovaglóülésben rajtam. Megpaskoltam a fenekét, hogy álljon fel egy picit. Minél előbb meg akartam szabadulni a nadrágjától és a bugyijától. Amíg ő levette, addig én is letoltam a farmerom és a bokszerem, és visszazuhantam az ágyra, amikor tenyerével meglökött. Megráztam a fejem. Hihetetlen volt ez a nő. Nem tudtam betelni vele. Ahogy leért a fenekem a kanapéra, már fölém is kerekedett és egyetlen pillanat alatt felnyársalta magát kemény szerszámomra. Azt hittem abban a pillanatban elélvezek. Erősen kellett koncentrálnom, nehogy kudarcot valljak. Ajkaimmal rátapadtam arcom előtt himbálózó bimbóira. Kívántam őt, mint, ahogy még soha senkit. Nem gondoltam, hogy létezik ilyen erős vágy. Sok nőt megdugtam életem során, de egyiket sem élveztem még ennyire. Korábban egyikükkel sem akartam újra lefeküdni, de evvel a nővel nem tudtam betelni. Egyre hangosabban nyögött, ahogy én is. De nem akartam elsietni a dolgot. Megemeltem őt és kibújtam alóla. Arcán egy pillanatra, mintha csalódottságot láttam volna átsuhanni. Hát nem hagyhattam, hogy csalódjon bennem! Lefektettem hanyatt a kanapéra, kényelmesen elhelyeztem a feje alatt a párnákat, majd hosszan megcsókoltam. Ajkairól lassan levándoroltam a nyakára, majd a mellei következtek. Szívtam, nyalogattam és gyengéden megharaptam először az egyik, majd a másik bimbóját. Már olyan szinten fel volt hergelve, hogy belekapaszkodott két kezével a hajamba és lenyomta a fejem a lábai közé. Nekem is ez lett volna a tervem, csak nem ilyen hamar. De nem visszakoztam, megadtam neki, amire vágyott. Nyelvemmel finoman köröket írtam le merev csiklóján, mire dobálni kezdte a csípőjét, mint, aki egyre többet és többet akar. Belemártottam két ujjam nedves, lüktető hüvelyébe. Elárasztotta ujjaimat forró nedvével. Először még kínzóan lassú mozdulatokkal játszottam vele, aztán bekaptam és szívni kezdtem a csiklóját, miközben ujjaim ki-be jártak benne. Hangosan sikoltozva élvezett el. Orgazmusa hosszú percekig tartott, miközben végig a hajamba kapaszkodva szorította fejemet lüktető nemiszervéhez, még több élvezetet kicsikarva. Mikor már kezdett enyhülni a remegése, megfordítottam. Kezeit a kanapé háttámlájára helyezte, és lehajtotta rájuk a fejét. Fenekét pedig kihívóan hátratolta. Érezni akart ő is engem, ahogy én őt. Nem késlekedtem egy pillanatig sem. Először lassú mozdulatokkal tettem őt magamévá, de már kezdtem teljesen elveszíteni az eszem, ahogy a szobában semmi más nem hallatszott, mint testünk ritmusos egymásnak csapódása és kéjes nyögéseink, ahogy teljesen átadtuk magunkat a testi élvezeteknek. Egyre erőteljesebb lökésekkel nyomakodtam egyre mélyebbre lüktető hüvelyében, míg végül nem bírtam tovább. Orgazmusom robbanásszerűen tört ki belőlem, de nem akartam abbahagyni. Olyan jó volt. Zihálva húzódtam ki belőle és egy zsebkendővel letöröltem hüvelyéből csöpögő ondómat.
Megfordult az ágyon. Az előbbi vadmacska, egy szempillantás alatt eltűnt. Kékeszöld tekintetében, mintha szégyen csillant volna meg. Nem akartam, hogy így érezzen. Közelebb húztam magamhoz és átkaroltam a vállát. Fejét a mellkasomra hajtotta és jobb kezével a hasamon kezdett körözni.
Eszméletlen vagy, te nő! – böktem ki – Azt hiszem, el kellene mennem, különben holnap reggel újra el fogsz késni a munkából. – éreztem a mellkasomon, ahogy ajkai mosolyra húzódtak.
Szerintem is! – emelte fel a fejét és rám nézett – Legutóbb is miattad késtem el.
Miattam? – nevettem el magam. – Hogyhogy miattam? Én utánad vittem a cuccodat is, különben itthon hagytad volna. Nem én akaszkodtam a nyakadba.
Nem – vágta rá – te nem a nyakamba, ha nem a fenekembe akaszkodtál.
Na, jó. Igazad van. Azt mindenesetre megállapíthatjuk, hogy a kémia kitűnően működik köztünk. – jelentettem ki.
Elhúzódott tőlem és belebújt a bugyijába és a pólójába, majd visszaült mellém. Megköszörülte a torkát, mielőtt megszólalt.
Igen, de.. tudod.. én..
Csak bökd ki, tündérke!
Én nem akarok kapcsolatot.. senkivel. – motyogta, miközben nem nézett a szemembe, végig a szőnyeget bámulta. Összecsaptam a tenyerem, ahogy Jack szokta, ha valami a tervei szerint alakul.
Remek! – dörmögtem – Mert én sem akarok kapcsolatot senkivel.

1 megjegyzés:

Féktelen szerelem, részlet Kedves Olvasóm! Az elmúlt időszak meglehetősen zűrös és sűrű volt számomra, ezért nem történt blogfriss...